((هر چیز به هنگام خود فرا میرسد . هر چیز زاده ی  نیاز خویش است وبه عبارتی هیچ نیست جز نیازی تجسم یافته.))
چرا اینقدر شاکی و در همی چرا بازم به زمین و زمان فحش میدی دیگه چه اتفاقی افتاده.
واسه چی هر اشتباهی که کردی رو گردن خدا وبنده های خدا غیر خودت میندازی.
اصلا چرا باز زانوی غم بغل گرفتی  دنیا   که به آخر نرسیده . پاشو . پاشو همه چیزو فراموش کن
 به خدا توکل کن  اینجوری بهش نگاه کن که به یه تجربه رسیدی وضو بگیر دو رکعت نماز بخون و
از نو شروع کن.
نگاه من به جاده ومیترسم از رها شدن                      تاریکی ممتد شب هراسم از تنها شدن
دعا کنیم تا که یه وقت بارون رحمت خدا                     آوار نشه رو سرمون واسه عقوبت گناه
                                 برای مرگ خاطره به التماس افتاده ام
                               میخوام از این دل پاک بشه اون یاد بی اندازه ام
فراموشم نمیکنه غروب دلسپردگی                           برده شب بودم ومن اسیر دست سادگی
شبزده بودم به نگاه بی بال وپر واسه صعود                زخم بدون افتخار تبعیدی شهر سکوت
                                برای هر ثانیه از عمر بدون شادی ام
                                مدیون شدم به خودمو شرمنده آزادی ام
تو کوچه های خاطره پرسه زدم رها شدم             میخوام خراب بشه دیگه ثانیه هام مال خودم
پشت سرم باقی نموند پلای برگشتن من            اسیر رویاها نشد خراب شه وعده های تن

اعمال ما وابسته به ماست واین درسته که درخشش و شکوه ما از این اعماله اما  این اتفاق نمی افته مگر به قیمت فرسایش ما.
نظرات 6 + ارسال نظر
قلندر یکشنبه 20 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 03:05 ق.ظ http://atb.blogsky.com

سلام دوست عزیز.

نوشته ات را خواندم.خیلی خوب بود...

اگه وقت کردی به وبلاگ درپیتیه ما هم یه سر بزن!!!

عسل یکشنبه 20 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 08:39 ق.ظ http://www.kashane.blogsky.com/

سلام. ممنون که بهم سر زدی. وبلاگ جالبی دارین. در مورد مطلبی که نوشتین باید بهتون بگم باهاتون موافقم. ولی گاهی مواقع یه سری اتفاقاتی پیش می یاد که از حیطه فکر و اراده ما خارجه . هر چند که ممکنه سعی کرده باشی اون اتفاق نیفته. پس گاهی می شه بعضی از مسائل رو انداخت گردن قسمت و قضا و قدر. هر چند همه کارهای ما چه خواسته و چه نخواسته در اختیار اون قدرت لایزال و مهربونه.
انگاری خیلی حرف زدم. ببخشید. بازم بهم سر بزن. خوشحال می شم.
موفق پیروز و عاشق باشی. قربانت.................... عسل

من یکشنبه 20 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 10:36 ق.ظ http://pardismadhouse.blogsky.com

اکس زدی سه روز درمیون میای؟!

ارتمیس یکشنبه 20 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 08:45 ب.ظ

ای کاش عظمت در نگاه تو باشد نه در چیزی که به ان مینگری

من دوشنبه 21 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 11:34 ق.ظ http://pardismadhouse.blogsky.com

من دارم عاقل میشم!

من چهارشنبه 23 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 03:26 ب.ظ http://pardismadhouse.blogsky.com

بابا ملت تو یکیش هم موندن تو خجالت نمی کشی دوتا دوتا دانشگاه قبول میشی؟!
ببخشید اگه یه کم شخصی بود.. می تونی پاکش کنی. چیکار کنم یاهو ادت نمی کنه!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد