آرزو مکن که خدارا جز در همه جا ؛در جایی دیگر بیابی.
به هر چیزی جسورانه دست درازی کرده ام در هر چیزی که آرزویم را بر انگیخته است برای خود حقی قائل شدم  و این گستاخی را به جایی رسانده ام که خدا را فراموش کردم.
دست از پا خطا کردم بر تقوا چشم بستم  ایمان را فراموش کردم و گناه کردم. شاید لحظه ای از عمرم را به لذت سپری کنم وخدا را از ذره ای از آن بیرون کنم. آری خدا را فراموش کردم و شیطان را به خود دعوت کردم.
لذت با شیطان بودن  از عذاب بی خدا بودن بسیار دشوارتر بود.مرا طاقت عذابی اینچنین را نبود
ولی شیطان همواره با دلفریبی مرا به ادامه ترغیب میکرد ولحظات را برایم شیرین می ساخت. اما شیرینی آن دلم رازده بود و مدام پی راه برگشت بودم تا...
                                          از صدای قاصدک من بیخبر ماندم چرا؟
                                          از میان عاشقان افتاده ام اکنون جدا
                                   
                                         راه شهر سادگیها درنگاهم گم شده
                                         فکر حیله دوزونیرنگ در وجودم پر شده

                                        من خودم را در میان خالی آیینه ها نشناختم
                                        چهره ام را من که دیدم چیز دیگر یافتم

                                        با خودم گفتم که من آن چیز دیگر نیستم
                                        فکر کردم گریه کردم پس خدایا چیستم ؟

                                        آن من شیدایی عاشق رویایی  کجا ؟
                                        این من رسوای نخوت کیش هر جایی کجا؟

                                        من همانم از نگاه غصه دار کودکی خون میگریست؟
                                          یا همانی کز عدالت مرد و غیرت میگریخت ؟

                                       تا صدای بانگ تکبیر اذان را می شنید
                                   با کمی از روشنی پیله ای از یک عبادت می تنید

                                      یا همان همراه شیطان در تجارت با همه
                                      از خرید دل فروش دشمنی بی واهمه
 
                                      من کی ام یک کاسب بیچاره ی آدم فروش
                                      یا شریک ساده ی یک خاطی هیزم بدوش

                                    هم زدنیا شاکی ام هم روزگار هم از خودم
                                    گوهر پاک وجودم رفت من شیطان شدم

                                   من پشیمانم خدایا دستهایم را بگیر
                                    تا نرفتم سوی پستی رو به فرداهای دیر

                                   باز گردانم به سوی آنهمه از روشنی
                                   سوی عشق و شاخه ای گل در میان گلشنی

                                  باز گردان ای خدا من را بسوی قبل خویش
                                  آنکه بی پروانبوده از عذاب و زهر و نیش

                                  من خودم را از خدا می خواهم آنکس را که بود
                                  مستی اش سجاده و بوی گل و ذکر و سجود

                                 نذر کردم گر شوم  آن عاشق دیروزها
                                 آسمانی بشکفم من در میان لحظه ها هر روزها

 ......من توبه کردم.
بیماریهای شگفتی در جهان هست و آن خواستن چیزی است که نداری  به حال هیچکس غبطه مخور. 
شعر مال خودم بود . 
نظرات 11 + ارسال نظر
ندا دوشنبه 14 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 04:17 ق.ظ http://mordab.blogsky

سلام.خیلی زیبا بود

من دوشنبه 14 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 09:31 ق.ظ http://pardismadhouse.blogsky.com

اه من می خواستم اول شم..
آرزوی اون جمله اولیه حماقت محضه. شعرت هم واقعا قشنگه.. نگفته بودی شعر هم میگی..

ارس سه‌شنبه 15 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 02:06 ق.ظ

شاعر بودی نگفته بودی؟
خیلی قشنگ بود
موفق باشی

نیما سه‌شنبه 15 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 12:29 ب.ظ http://loverkid.blogsky.com

سلام
خیلی قشنگ بود
خیلی ... واقعا دیگه ایول داشت .
سری به من بزنی خوشحال میشم

عادل سه‌شنبه 15 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 01:01 ب.ظ http://www.eby.blogsky.com

سلام ...ممنون که وبلاگ منو بازدید کردین و نظر دادین...
با اجازتون مطلبتون رو می خوام بزارم تو وبلاگم با نام شما......
بسیار جالب و دلنشین هست...........باز هم ادامه بدین منتظر پستهای بعدیتون هستم..........در پناه حق

امیر سه‌شنبه 15 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 03:34 ب.ظ http://khate-kaj.blogsky.com

سلام
چی بگم جز اینکه خیلی قشنگ بود
بازم میام پیشت...

مهسا سه‌شنبه 15 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 04:04 ب.ظ http://missravani411.blogsky.com

سلام .. شعرت قشنگ بود d= ... چرا اسم وبلاگم زد تو ذوقت ؟؟ ): ..چرا ذوق منو کور میکنی .. یالا جواب بده .. هااااااااااااااااااااااااااااااااااان!!! شوخی بود ... بازم پیشم بیا .. خوشحال میشم .. موفق و شاد باشی ...

گلی جون چهارشنبه 16 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 06:53 ب.ظ http://girl.blogsky.com

فکر نمی کردم شعر از خودت باشه!
بابا ایول

سولماز پنج‌شنبه 17 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 01:25 ق.ظ http://www.antianjoman.blogsky.com

سلا م دوست گلم
واقعا عالی بود
شعرت محشر بود
موفق باشی

ناتانائیل پنج‌شنبه 17 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 01:50 ق.ظ http://shabkhizan.blogsky.com

بد نبود
توبه کردن که این همه جازدن نداره

مجید صمدی پنج‌شنبه 17 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 01:53 ق.ظ


خیلی وب باحالی داری
راستی به سجاد بگو یه زنگی هم به ما بزنه
دلمون براش تنگ شده به خدا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد