شروع یک ایده

به نظر من شروع هر کاری که آدم براش فکر و تخیل خرج کرده خیلی سخته، این هم یکی از همون کارهاست. دیشب داشتم فکر می کردم اولین پست رو راجع به چی یا کی بنویسم.تو همین خلسه خواب و بیداری تصمیم گرفتم راجع به مهمترین شخص آفریده شده بنویسم. صبح که بیدار شدم آدمهای زیادی توی ذهنم بودند، ولی هر چی گذشت مهمتر از آدم و حوا پیدا نکردم ...
از حوا کی مهمتر؟ مادر همه بشر... مادر. آره، قهرمان اولین نوشته من همینه !
خدا می دونه طاقت همه چیز رو دارم به جز گریه مادرم، اشک هاش نفسم رو بند میاره. حتی اگه دوتا قطره اشک بریزه منو غرق می کنه...
البته می دونم دیگه داره خیلی پروانه‌ای میشه!
ولی بی مناسبت هم نیست، تو هفته زن، من هم دور از خونه، بعد از مدتها به زادگاهم ـ بندرعباس ـ برگشتم و دور از مادرم هستم، اما خوشحال از اینکه توی دیار خودم وبلاگ نویسی رو آغاز کردم و فقط می تونم از اینجا یه آرزو کنم که حضور گرمش دیرتر از عمر من تموم بشه.

حرف آخر :  البته من در مورد همه چیز و همه کس خواهم نوشت و قالب انتخابی من هیچ ربطی به نوع نوشته هام نداره و فقط علایق شخصی من رو نشون می ده؛ یونان باستان. به امید سفر به اون دیار!

دست آخر اینکه تشکر خیلی ویژه از کامیرا که این قالب رو به بهترین شکل، یعنی همون طور که می خواستم طراحی کرد.

فعلا خداحافظ.

نظرات 12 + ارسال نظر
سیاورشن شنبه 8 مرداد‌ماه سال 1384 ساعت 05:28 ب.ظ http://siavarshan.blogsky.com/

سلام ..خوش امدی به وبلاگشهر ...و خوش تر به جمع بلاگرهای هرمزگان که هنوز نیازمند امثال شماست ....باشد که فضایی باشی برای خوب گفتن از خوبیها و بدیها ....به زودی به شما لینک می دهم ....با قالبی زیبا کاررا شروع کردن خودش حسنی است ....

من شنبه 8 مرداد‌ماه سال 1384 ساعت 10:21 ب.ظ

فقط کامیرا؟!!!

سیاورشن دوشنبه 10 مرداد‌ماه سال 1384 ساعت 03:10 ق.ظ http://siavarshan.blogsky.com/

سلام ...قرار است فرهنگسرای آوینی به بهانه گسترده کردن فضای امامزاده سید مظفر تخریب شود ...از شما می خواهم که نظر خود را در این باره در هر قالبی که توانایی دارید ( طنز ـ مقاله - شعر ـعکس و کاریکاتور و ...) بیان کنید ... برای دانستن جزئیات به وبلاگ من سر بزنید ....یک مسابقه به نام ارمغان رئوف بر همین مبنا ترتیب داده ایم .....به دوستان خود هم بگوئید و اگر خواستید و زحمتی نبود طرحی که در وبلاگ من هست را در وبلاگتان بگذارید ....این پیام را برای دیگر دوستان هم گذاشته ام ....

مهدیسما سه‌شنبه 11 مرداد‌ماه سال 1384 ساعت 09:19 ق.ظ http://mahdisma.blogsky.com/

خوش هندی.

کامیرا سه‌شنبه 11 مرداد‌ماه سال 1384 ساعت 01:09 ب.ظ http://www.bandarabbascity.com

لینک شما اضافه شد. بهتره که کم کم نوشتن رو شروع کنی...

من پنج‌شنبه 13 مرداد‌ماه سال 1384 ساعت 01:15 ق.ظ http://pardismadhouse.blogsky.com

حوصله مون سر رفت بابا! آخه فقط داشتن ایده که مهم نیست! شروعش هم زیاد مهم نیست... مهم ادامه شه!

من پنج‌شنبه 13 مرداد‌ماه سال 1384 ساعت 02:52 ق.ظ http://pardismadhouse.blogsky.com

کنکور قبول شدی نمی خوای شیرینی بدی؟! خسیس...

مریم جمعه 14 مرداد‌ماه سال 1384 ساعت 07:59 ق.ظ http://tardeed.blogspot.com

فکر کنم بهتر باشه به کامیرا بگی رنگ فونت و زمینه اتو عوض کنه. من که چشمام درد گرفت. چشم خودت اذیت نمی‌شه؟
درضمن خوش اومدی.

[ بدون نام ] جمعه 14 مرداد‌ماه سال 1384 ساعت 08:15 ق.ظ

عرض تبریک برای کنکور.

سینا دوشنبه 17 مرداد‌ماه سال 1384 ساعت 02:06 ب.ظ http://www.sina-s.blogsky.com

سلام
خوبی
خوبه
اگه مایل باشی می تونیم لنک وب همدیگر را بذاریم برای بازدید بهتر از وب لاگ راستی قبولی کنکور هم مبارک

[ بدون نام ] چهارشنبه 23 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 02:31 ق.ظ

سلام
خوبه!!!
OH MY GOD

علیرضا یونسی پنج‌شنبه 24 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 03:14 ق.ظ

سلام سلام سلام سلام
حالت خوبه!
چرا نمی آیی والفجر
سی دی الکساندر را نمی آوری من فلاپی طرح های کارت ویزیت را آوردم اما نبودی! سی دی under ground را از دوستم می گیرم گفتی نظرم را بگم اگه نظر من را قبول داشته باشی که خوبه!!! اما میشه بهتر باشه اگه می تونی فردا ساعت ۷:۳۰ المهدی باش تا من سی دی و فلاپی را بیاورم البته اگه سی دی را بتوانم بگیرم اما فلاپی را می یاورم سی دی الکساندر را همراه سی دی پایان دوران بیاور نظر oh my god را من نوشتم چون در xp نتونستم بهتر از این کار کنم فقط دو کلمه اش را کپی گرفتم و انگلیسی اش را خودم نوشتم.

امیدوارم همیشه سر کیف باشی!!!!
ما بر آنیم که غفلت نکنیم!!!!

خداحافظ/ خداحافظ/ خداحافظ/ خداحافظ/

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد